Discussió:fe
Afegeix un temaAparença
Darrer comentari: fa 17 anys per Pasqual
No crec que fidel s'haja de considerar derivat de fe. Sí que ho és fefaent. Pasqual 13:02, 15 març 2009 (CET)
No crec que fidel s'haja de considerar derivat de fe. Sí que ho és fefaent. Pasqual 13:02, 15 març 2009 (CET)Respon