Discussió:vida
Afegeix un temaAparença
Ho sento però "capacitat de l'ésser d'estar viu i no mort" és una mica recursiu, perquè després es defineix mort com el final de la vida. Ho canvio.
Comenceu una discussió sobre vida
Les pàgines de discussió són el lloc on la gent discuteix com millorar el contingut del projecte Viccionari. Podeu usar aquesta pàgina per començar una discussió amb altres usuaris sobre la manera de millorar vida.